Nejlepší sjezdovky v Česku – ceny skipasů – příprava na hory

Hraniční pohoří
Šumava
Český les
Krušné hory
Lužické hory
Jizerské hory
Krkonoše
Orlické hory
Jeseníky
Beskydy
Bílé Karpaty

Medvědín (Špindlerův mlýn – Krkonoše)MAPA
Medvědín je dobře známý nejvyšší lyžařský vrchol skiareálu Špindlerův mlýn. Málokdo ale ví, že největší perlička je jeho horní část, kterou obsluhuje kotva. Vyhnete se dlouhým frontám u spodní stanice sedačkové lanovky a užijete více krásného lyžování. Horní část má navíc mírný sklon, proto je skvělá hlavně pro začátečníky a děti, ceník najdete na oficiálních stránkách. Sluníčku budete opravdu blízko a výhled snad nemůže být hezčí.

Horní domky (Rokytnice nad Jizerou – Krkonoše) MAPA
Horní Domky v Lysé hoře jsou perfektním místem pro pobyt na horách. Skvělé sjezdovky (například Divoká, Prudká nebo Bufetová), služby nebo třeba občerstvení. Sjezdovky jsou dlouhé a dostatečně široké (až 100 m). Pokud by vás zajímaly ceny, prohlédnout si je můžete na oficiálních stránkách.

Zahrádky (Pec pod Sněžkou – Krkonoše)  – MAPA
Zahrádky jsou sjezdovka, která si rozhodně zaslouží být v seznamu „nejlepší sjezdovky v Česku“. Je to oficiálně červená sjezdovka, tedy pro mírně pokročilé a je dlouhá 1100 metrů. Nahoru se dostanete jak klasickým vlekem, tak pohodlně čtyřsedačkovou lanovkou.

Pomezky (Horní malá Úpa – Krkonoše)MAPA
Pomezky jsou středisko a stejnojmenná sjezdovka spíše pro začátečníky, hodí se tedy i pro děti. Je to něco mezi modrou a červenou, přičemž převýšení je 200 metrů a délka sjezdovky 1000 metrů. Jednoduše k vyvezení použijete vlek, děti dětský vlek. Dochází zde k automatickému zasněžování, a tak se nemusíte bát, že by kvalita sněhu nebyla dobrá nebo by zde dokonce chyběl.

Černá hora (Jánské lázně – Krkonoše)MAPA
V Jánských lázních na Černé hoře si můžete užít několik skvělých sjezdovek, včetně běžeckých tratí, večerního lyžování i sáňkařské dráhy. Jsou tu sjezdovky různých obtížností vhodné pro všechny věkové kategorie s různými druhy lanovek a vleků, které vás vyvezou přímo nahoru. jedna z mála kabinových lanovek v ČR. Informace o cenách najdete přehledně na oficiálních stránkách.

Svatý Petr (Špindlerův mlýn – Krkonoše)MAPA
Špindlerův mlýn patří k nejvyhlášenějším skiareálům, a proto jsme zařadili ještě jednu sjezdovku, a to Svatého Petra. Každoročně sem jezdí nadšenci zimních sportů a hor obecně. Sjezdovky pro začátečníky, zkušenější i pro ty, kteří by si troufli na závodní trať Audi Race Track. Je tu i šesti sedačková lanovka, která je špičkou mezi lanovkami v Česku. Koná se tu nespočet sportovních akcí a o nádherné výhledy a skvělé občerstvení tu také není nouze.

Ještěd (Liberec – Krkonoše) MAPA
Už jste byli na Ještědu? Jestli ne, musíte to napravit, protože tady si to užijete s celkem 9 lanovkami, nespočet sjezdovkami, přičemž jedna je dokonce černá, jmenuje se Slalomák. Je tu také sáňkařská dráha a užijete si i večerní lyžování.

Plešivec (Krušné hory)  MAPA
V plešiveckém skiareálu v Krušných horách jsou také nejlepší sjezdovky v Česku, které mají jednu zajímavost, všechny mají ženská jména. Můžete tak sjet třeba modrou Veroniku, červeno-modrou Hanu nebo černou Jitku. Převýšení je tu až 306 metrů a nejdelší sjezdovka má 1820 metrů.

Deštné (Orlické hory)MAPA
Navštivte Skicentrum v Orlických horách. Sjezdovky pro začátečníky i pokročilé. Největší převýšení má černá sjezdovka zvaná Závodní a červená Sportovní, a to přesně 210 m. Pro zájemce tu mají snowpark, kde můžete vybít svoji energii a náramně si to užít. Najdete tady ale i lyžařskou školu a půjčovnu.

Dolní Morava (Orlické hory) MAPA
Dolní Morava v seznamu nesmí chybět. Večerní lyžování, celkem 8 různě náročných upravovaných sjezdovek (dohromady 10,4 km), dětský skipark, poma, kotva i čtyřsedačková lanovka, to vše je tu zaručeno.

Říčky (Orlické hory)MAPA
Lyžařské středisko se nachází asi 3 km severně od obce Říčky v Orlických horách na jihovýchodní straně vrchu Zakletý. Nadmořská výška je 752-992 m n.m. V blízkosti střediska (cca 150 m) lze zaparkovat zdarma na parkovišti, které má kapacitu 300 osobních automobilů a 15 autobusů.

Ramzová (Ostružná – Jeseníky)MAPA
Ramzovou v Jeseníkách navštivte, protože to stojí za to. Využít můžete čtyřsedačkovou lanovou dráhu (1450 m) a tři lyžařské vleky. Také jídelnu a restauraci s barem a ubytování třeba přímo u lanové dráhy. V Ramzové se nachází i nejdelší sjezdovka v ČR (Šerák – Ramzová), která měří 3 381 m.

Kouty nad Desnou (Jeseníky) MAPA
V Koutech nad Desnou na vás čeká všechno, co si jen můžete představit. Úžasné ubytování, restaurace, lyžařská škola, a hlavně zážitky z lyžování a spoustu skvělých sjezdových tratí. Pokud toužíte po opravdu dlouhé projížďce, jednu z deseti nejdelších sjezdovek v ČR najdete právě v Koutech, jmenuje se Pohodová. Délka tratě je 3 050 m a převýšení 520 m. Ceny skipasů najdete tady.

Bílá (Beskydy)MAPA
Pokud jste opravdu zkušení lyžaři a toužíte po tom vyzkoušet si trať, na které trénují závodníci, tady máte tu možnost, a to přímo na sjezdovce Červená FIS, která měří 950 m. Dále jsou tu modré a další středně těžké sjezdovky. Můžete se nechat vyvézt lanovkou, kotvou, vlekem a pro nejmenší je tu pojízdný koberec. Pokud vás zajímají ceny, mrkněte na stránky sem.

Klínovec (Krušné hory) MAPA
Klínovec se nachází ve výšce 1244 metrů a je to jeden z nejlepších skiareálů vůbec, který má ty nejlepší sjezdovky v Česku. Na své si tu přijdou všichni, děti i dospělí, začátečníci i pokročilí. Vlek a čtyřsedačka je samozřejmost a spoustu zajímavých sjezdových tratí. Ceník skipasů najdete tady.

Zadov (Šumava) – MAPA
Zadov je skiareál na Šumavě, kde najdete velké množství sjezdovek pro začátečníky, převažují tedy modré a pár červených. Právě díky ne příliš vysoké náročnosti je zde spoustu školek a lyžařských (případně snowboardových) škol. Doporučujeme pro děti a pro ty, kteří začínají.

Nezapomeňte na kvalitní vybavení a pojištění
Na hory se nevyplatí vyrazit bez havarijního pojištění, cestovního pojištění a pojištění odpovědnosti občana. Než se však na pořádnou lyžovačku vypravíte, řádně na ni sebe i lyže připravte a nezapomeňte i na kvalitní pojištění.
Lidé rizika na horách často podceňují, své by o tom mohli vyprávět horští záchranáři. Například během loňské zimní sezony zasahovala Horská služba ČR celkem v 9933 případech, nejčastěji v Krkonoších, naopak nejméně v Beskydech.
Příčinou úrazů je nejen přecenění vlastních lyžařských schopností, ale i nekvalitně připravené lyže na zimu.

Na cestu do hor je třeba připravit i auto
Výbavu se nevyplatí podcenit ani při cestě autem na hory. Nespoléhejte jen na zimní pneumatiky či náhon na čtyři kola. Vzhledem k tomu, že silnice v horách bývají v zimní sezoně pokryty sněhem či ledem, doporučujeme mít připravené řetězy a sjednat si havarijní pojištění a kvalitní asistenční služby.

Pojištění i v českých horách
Lyžaři by neměli zapomínat ani na cestovní pojištění, a to nejen na cestě do zahraničí, s ohledem na vyšší riziko je vhodné připojistit se také na české hory.
Existují speciální tarify pro cestovní pojištění v rámci ČR, které zahrnuje úrazové pojištění, nemocniční odškodné, pojištění zavazadel a hlavně pojištění odpovědnosti, které kryje případy zaviněných kolizí s jinými lyžaři na sjezdovce nebo materiální škody vzniklé karambolem.

Deset pravidel správného chování na sjezdovce podle FIS

1. Ohled na ostatní lyžaře
Každý lyžař nebo snowboardista se musí neustále chovat tak, aby neohrožoval nebo nepoškozoval někoho jiného.
2. Zvládnutí rychlosti a způsobu jízdy
Každý lyžař nebo snowboardista musí jezdit s přiměřeným odstupem a s ohledem na vzdálenost, na kterou vidí. Svou rychlost a svůj způsob jízdy musí přizpůsobit svému umění, terénním, sněhovým a povětrnostním poměrům jakož i hustotě provozu.
3. Volba jízdní stopy
Lyžař nebo snowboardista přijíždějící zezadu musí svou jízdní stopu zvolit tak, aby neohrožoval lyžaře jedoucího před ním.
4. Předjíždění
Předjíždět se může seshora nebo zespoda, zprava nebo zleva, ale vždy jen s odstupem, který poskytne předjížděnému lyžaři či snowboardistovi pro všechny jeho pohyby dostatek prostoru.
5. Vjíždění a rozjíždění
Každý lyžař nebo snowboardista, který chce vjet do sjezdové tratě nebo se chce po zastavení opět rozjet, se musí rozhlédnout nahoru a dolů a přesvědčit se, že to může učinit bez nebezpečí pro sebe a pro ostatní.
6. Zastavení
Každý lyžař nebo snowboardista se musí vyhýbat tomu, aby se zbytečně zdržoval na úzkých nebo nepřehledných místech sjezdové tratě. Lyžař nebo snowboardista, který upadl, musí takové místo uvolnit co nejrychleji.
7. Stoupání a sestup
Lyžař nebo snowboardista, který stoupá nebo sestupuje pěšky, musí používat okraj sjezdové tratě.
8. Respektování značek
Každý lyžař nebo snowboardista musí respektovat značení a signalizaci.
9. Chování při úrazech
Při úrazech je každý lyžař nebo snowboardista povinen poskytnout první pomoc.
10. Povinnost prokázaní se
Každý lyžař nebo snowboardista, ať svědek, nebo účastník, ať odpovědný, nebo ne, je povinen v případě úrazu prokázat své osobní údaje.

JAK POJIŠTĚNÍ SJEDNAT, NEBO ZÍSKAT CENOVOU NABÍDKU

Nejdražší auta v ČR

V naší zemi, kde silnicím vládne Škoda Octavia a každé prémiové auto vyčnívá z davu, je Ferrari s cenovkou okolo 70 milionů korun nejdražším vozem.

Nabídka největšího auto inzerenta v České republice je opravdu zajímavá a nejdražší vozidla v nabídce tohoto inzerenta se aktuálně pohybují přes 60 milionů korun.

  • GT LUSSO OV, 1963, 743 km, Benzín, 76 700 000 Kč, AR CARS, s.r.o., Ostrava-město

  • Ferrari,Monza SP2, 2020, 50 km, Benzín, 68 230 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • McLaren Senna,4,0 MSO, 2020, 4 990 km, Benzín, 39 350 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • Mercedes-Benz SLS AMG, 2014, 9 095 km, Benzín, 26 499 000 Kč, Miroslav PAVLÍK s.r.o., Písek

  • Ferrari F12,TDF, 2016, 635 km, Benzín, 25 299 999 Kč, Mansory Automotive CZ, a.s., Hlavní město Praha

  • Mercedes-Benz SLR,5,5 McLaren Roadster, 2009, 1 800 km, Benzín, 23 055 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • Porsche 911,GT2, 1995, 32 200 km, Benzín, 20 550 000 Kč, AR CARS, s.r.o., Ostrava-město

  • Mercedes-Benz Třídy G, 2016, 2 663 km, Benzín, 18 919 999 Kč, Mansory Automotive CZ, a.s., Hlavní město Praha

  • Rolls-Royce Cullinan, 2021, 6 199 km, Benzín, 18 499 000 Kč, Auta Super s.r.o., Hlavní město Praha

  • Ferrari SF90,4,0 Stradale, 2021, 50 km, Benzín, 18 090 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • Ferrari 488,Pista Aperta Ateliér Car, 2021, 0 km, Benzín, 17 061 000 Kč, Automartin – Martin Klein, Přerov

  • Mercedes-Benz SLS AMG, 2014, 1 850 km, Benzín, 16 880 371 Kč, Hošek Motor a.s., Brno-město

  • Ferrari 599,GTO, 2011, 8 170 km, Benzín, 16 335 000 Kč, Miroslav PAVLÍK s.r.o., Písek

  • Ferrari 488,3,9 Pista Spider, 2020, 50 km, Benzín, 15 720 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • Lamborghini Aventador, Carbonado GT 1600 PS, 2014, 400 km, Benzín, 15 490 000 Kč, AUTO BB BENEŠOV, Benešov

  • Ferrari SF90,Stradale Fiorano, 2021, 500 km, Benzín, 14 999 000 Kč, AR CARS, s.r.o., Ostrava-město

  • Ferrari 488,3,9 Pista Piloti, 2020, 60 km, Benzín, 14 990 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • Ferrari 488,3,9 Pista Spider, 2020, 50 km, Benzín, 14 072 300 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

  • Rolls-Royce Phantom, 2020, 6 400 km, Benzín, 13 950 000 Kč, Advantage Cars, Hlavní město Praha

Flotilové pojištění, flotila

Jde o pojištění několika vozidel najednou za zvýhodněných podmínek. Např. u Generali České pojišťovny je možné takto pojistit již 5 a více vozidel. Ve flotilách se obvykle nenačítá bonus za bezeškodní průběh.

Porovnání sazeb povinného ručení a havarijního pojištění

Kalkulace a srovnání cen pojištěníSrovnejte si povinné ručení všech pojišťoven. Stačí zadat několik základních údajů a uvidíte, kolik můžete za pojištění platit. A nezapomeňte! S internetovými sazbami můžete výrazně ušetřit!

V oblasti pojištění vozidel a firemních flotil jsou specialisté RENOMIA skvělými partnery, kteří vždy doporučí to nejvýhodnější pojištění, jaké je na trhu dostupné.

FLOTILA.CZ pomáhá zajistit kvalitní pojištění osobám a firmám, které vlastní a provozují motorová a přípojná vozidla. To vše za pomocí nejmodernějších technologií. Specialisté vám pomůžou vybrat z široké nabídky pojistných produktů to nejvýhodnější povinné ručení, havarijní pojištění nebo některé z mnoha doplňkových pojištění.

Klíčová rizika: 

  • Dopravní nehody
  • Střet se zvěří
  • Poruchy vozidla
  • Ztráta či zničení zavazadel
  • Poškození čelního skla

 Související produkty

  •  Povinné ručení (pojištění odpovědnosti z provozu vozidla)
  • Havarijní pojištění
  • Pojištění odcizení vozidla
  • Živelní pojištění vozidla
  • Pojištění vandalismu
  • Pojištění asistenčních služeb
  • Pojištění čelního skla nebo všech skel vozidla
  • Úrazové pojištění osob ve vozidle
  • Pojištění zavazadel
  • Pojištění nájmu náhradního vozidla
  • Pojištění pořizovací nebo účetní ceny vozidla (GAP)
  • Pojištění právní ochrany
  • Připojištění činnosti pracovního stroje k havarijnímu pojištění vozidla
  • Pojištění pro případ poškození zaparkovaného vozidla zvěří
  • Pojištění střetu se zvěří
  • Pojištění nezaviněné nehody

      Zašlete nám žádost o vypracování nabídky ON-LINE
      Napište nám: INFO@FLOTILA.CZ
      Zavolejte nám +420607850585

Jak zvládnout smyk?

Zimním období musí řidiči počítat se situací, kdy silnice změní barvu na bílou. Nejistota se u některých řidičů projeví, když musí vyjet svým autem i za nepříznivého počasí. V současném ročním období musíme počítat s rychlými změnami počasí. Dešťové srážky se mohou změnit ve sněhové. Každý řidič tak musí přizpůsobit svoji jízdu klimatickým podmínkám. Týká se to především přizpůsobení rychlosti, ohleduplnosti, pozornosti nebo ostražitosti. Povinnost, kdy v zimním období má řidič svůj dopravní prostředek vybaven zimními pneumatikami s předepsanou hloubkou vzorku, není snad třeba ani připomínat.

Mokrý a uježděný sníh však může potrápit začátečníka, svátečního řidiče i řidiče profesionála. Na kluzké silnici vlivem špatně vyhodnocené situace, nepřiměřenou rychlostí, nepozorností či úleku, může řidič uvést vozidlo do smyku. Klidná cesta se může náhle změnit v karambol s různými následky.

Smyk je ve vysokém procentu způsoben nebo zaviněn chybou řidiče. Nejčastěji se řidiči dostanou do smyku, když projíždí zatáčkou nebo křižovatkou. Kluzká nebo namrzlá silnice ve spojení s rychlou jízdou v mnohých případech končí dopravní nehodou.

Jak zvládnout smyk?

Obecně lze použít pravidlo: nebrzdit, vyšlápnout spojku a vyrovnávat jízdu volantem.

Je ale také dobré vědět, jaký náhon vozidlo má. Jiný smyk dostane automobil s předním náhonem a jiný smyk bude řešit řidič s náhonem zadním. Většina odborníků se ale přiklání k všeobecnému pravidlu. Brzdit se má před zatáčkou, v ní už ne. Do zatáčky nevjíždějte rychle, projíždí se při pravém okraji silnice a dokončí se výjezd. Při smyku, ať už přední nebo zadní nápravy, se doporučuje okamžitě ubrat plyn a nebrzdit. Se zablokovanými koly se automobil hůře ovládá. Výhodu má řidič, který má svůj dopravní prostředek vybaven ABS (anti blokovacím systémem brzd), ESP (elektronickou stabilizací podvozku) nebo TCS (protiskluzovým systémem kol).

Jak zvládnout smyk přední nápravy (vůz dostatečně nezatáčí):

  • ubrat plyn
  • nepoužívat brzdu
  • volantem pouze vyrovnávat, aby vůz zůstal na silnici
  • sešlápnout spojku do doby, než se podaří smyk vyrovnat

Jak zvládnout smyk zadní nápravy (auto se točí kolem své osy tzv. „hodiny“):

  • ubrat plyn
  • nikdy nebrzdit
  • natočit volant proti vybočení zádi a sešlápnout spojku (když se záď auta natočí doprava, točte volantem doleva a naopak – dráha vozu by se měla vyrovnat a měli byste zůstat na silnici)

Za měsíc prosinec loňského roku šetřili dopravní policisté 22 nehod, při kterých řidiči nezvládli smyk. Při kolizích bylo lehce zraněno 9 účastníků a škoda dosáhla výše 1 086 000 korun. V letošním měsíci lednu bylo dosud zdokumentováno rovněž 22 nehod. Lehce zraněno bylo 8 osob, jeden spolujezdec byl zraněn těžce. Způsobená škoda je vyčíslena na 1 365 000 korun. Do konce měsíce ledna však zbývá ještě 6 dní, a proto se tato čísla mohou ještě změnit.

Většina dopravních nehod způsobená neovladatelným vozidlem ve smyku se obešla bez zranění nebo se zraněním lehkým. Jedna nehoda však skončila těžkým zraněním spolujezdkyně.

Vážná dopravní nehoda, ke které vyjížděli dopravní policisté, se stala v sobotu. Půl hodiny po sedmé hodině jel padesátiletý řidič s osobním vozidlem Ford S- Max od obce Ostrov nad Oslavou k obci Obyčtov. Silnice v tu dobu byla pokryta vrstvou uježděného sněhu s inertním posypem. Při průjezdu levotočivou zatáčkou ve stoupání dostal smyk. Jeho nezvládnutím sjel do příkopu, kde narazil do listnatého stromu. Při nárazu došlo ke zranění pasažérů ve vozidle. Jedna žena byla s těžkým zraněním letecky transportována do brněnské fakultní nemocnice. Další dvě spolujezdkyně byly s lehkými zraněními převezen k ošetření do nemocnice v Novém Městě na Moravě. Přítomní policisté provedli u řidiče dechovou zkoušku. Řidič před jízdou alkohol nepožil. Na vozidle vznikla hmotná škoda ve výši 90 000 korun dle informací od pojistitele FLOTILA.CZ.

Jak pojistit auto?

Potřebujete pojistit auto a nevíte, co přesně si vybrat a jakou pojišťovnu zvolit?
Váháte, zda si vybrat jen povinné ručení, nebo přidat i havarijní pojištění a připojištění?

Povinné ručení je povinné pojištění, které kryje škody způsobené cizímu vozidlu. Způsobíte-li tedy dopravní nehodu, plnění pojišťovna vyplatí z vašeho povinného ručení. Jezdit bez povinného ručení vás může přijít velmi draho. Jednak za vás nikdo nezaplatí škody, které způsobíte, a pak si na vás počká Česká kancelář pojistitelů. Česká kancelář pojistitelů spravuje garanční fond, ze kterého se hradí škody způsobené nepojištěnými vozidly a provozuje informační středisko pro poškozené. Nebude-li vaše auto ze zákona pojištěno, účtuje ČKP poplatek za každý nepojištěný den. A tento poplatek je dražší než povinné ručení samotné.  Pokuty ČKP
Povinné ručení se sjednává vždy na rok, a prodlužuje se automaticky. Ukončit se musí nejpozději 6 týdnů (42 dnů) před výročím smlouvy, jinak vaše stará smlouva platí další rok. Je tedy vhodné začít na povinné ručení a jeho změnu myslet včas, ideálně již cca 3 měsíce před koncem smlouvy.

Havarijní pojištění oproti tomu je záležitost dobrovolná, ale užitečná, pokud chcete chránit i své vlastní auto, majetek v něm a své pasažéry. Havarijní pojištění se vyplatí nejen na nové auta, které mají vyšší cenu, ale i na starší vozidla. Stejně tak stojí za zvážení, jestli když vaše auto nebude vaší vinou pojízdné, unese rodinný rozpočet okamžitou investici do jiného auta.

Havarijní pojištění se obvykle také sjednává na rok, ale není problém jej sjednat jen krátkodobě, třeba na dva týdny v roce, kdy víte, že vás i vaše auto čeká náročnější období. Tím, že není dané zákonem, je s ním jednodušší pracovat.

Povinné ručení i havarijní pojištění můžete sjednat snadno. Stačí si nechat spočítat cenu online.

Každá pojišťovna má totiž jiná kritéria a podmínky, podle kterých určuje cenu ať už povinného ručení, nebo havarijního pojištění. Jedna upřednostňuje řidiče z velkých měst, jiná z vesnic. Jedna dává slevy starším řidičům, jiná se řídí třeba podle čísla popisného. Všechna kritéria mají pojišťovny zveřejněna na svých stránkách v pojistných podmínkách, což jsou dokumenty, psané malým písmem. A nejste-li fandové luštění pojistných podmínek za dlouhých zimních večerů, vyplatí se využít informací někoho, kdo už tohle porovnání provedl za vás.

Nicméně ani běžné online srovnávače neví všechno. Vyberte si tedy takový srovnávač, který si od vás vezme základní údaje a vše potřebné pak domluvíte s konzultantem, který vás kontaktuje. Že se vám nechce se s někým vybavovat? Zvažte výhody. Pojišťovny mnohdy nabízí slevy a výhody, které se do srovnávačů nepromítnou, ale konzultanti je znají a
umí s nimi pracovat. A komu by se nelíbilo ušetřit několik tisíc ročně?

Další výhodou je, že máte možnost se na cokoliv zeptat a nastavit povinné ručení i havarijní pojištění individuálně, přesně šité vám na míru. Jezdíte-li se starou Škodovkou mezi vesnicemi a po večerech se snažíte nesrazit srnku, budete mít nejspíš jiné potřeby než ti z vás, kteří podnikáte denně slalom ulicemi města a parkujete na pětníku. S tím vším si umí dobrý konzultant poradit a nastavit vám povinné ručení a havarijní pojištění tak, aby jejich kombinace pokryla všechny
nástrahy, se kterými se můžete setkat. Proč byste tedy měli platit za něco, co nepotřebujete, a naopak nemít pokryté riziko, které se vás může týkat?

Je to stejné, jako s botami. Ty, které vyhovují vašemu sousedovi, bratrovi, mamince, tchýni nebo kolegovi z práce, nemusí být tytéž, které budou vyhovovat vám. Zvažte tedy, jaká kombinace povinného ručení a havarijního pojištění by se hodila zrovna vám, a porovnejte si své možnosti.

JAK POJIŠTĚNÍ SJEDNAT, NEBO ZÍSKAT CENOVOU NABÍDKU?

První námraza a sníh

První námraza a sníh nás může potrápit hlavně na Vysočině!

Máme tady podzim a s ním i nebezpečí první námrazy a prvního sněhu. Jak se nejlépe chovat na silnicích, abychom předešli nebezpečí a vyvarovali se třeba smyku. První námrazy na cestě a prvního sníh. První sníh a první náledí znamená vždy zvýšený počtu nehod. Vždy ten první zlom počasí řidiče „překvapí“. V momentě, kdy se objeví první známky teplotních výkyvů pod bod mrazu, nebo se objeví první sníh, musí  řidiči dát nohu z plynu a také musí počítat s tím, že vozovka více klouže.

Jak se v tomto počasí vyhnout smyku?

Dnes máme spousta asistenčních systémů, které nám pomáhají bezpečně zvládnout smyk. Doporučujeme absolvovat některý z kurzů bezpečné jízdy.

Jak se vyvarovat nebezpečí?
V zimě platí opravdu víc než kdy jindy, že řidič musí přizpůsobit svou rychlost stavu a povrchu vozovky. Je to opravdu pravidlo, které leckdy zachrání lidský život. Například na dálnici D1 v prostoru Vysočiny, kde výkyvy počasí jsou poměrně zásadní, doporučujeme ubrat plyn, bezpečně projet nájezdový oblouk na dálnici. Řidič si musí uvědomit, že sjel z dálnice, kde je nejvyšší povolená rychlost 130 Km/h a najíždím na silnici, kde je nejvyšší povolená rychlost 90 km/h. A je třeba zdůraznit to slovo nejvyšší, protože to neznamená, že musím zákonitě projíždět komunikací v nejvyšší dovolené rychlosti.

Jak postupovat při prodeji auta?

1. Připravte si kupní smlouvu

2. Evidenční kontrola

Před samotným přepisem auta na nového vlastníka je nutné s vozidlem ještě absolvovat evidenční kontrolu na STK, která prověří, zda skutečný stav vozidla souhlasí s údaji v technickém průkazu. Protokol o evidenční kontrole „evidenčku“ budete muset předložit při přepisu vozidla na úřadu.

3. Přepis vozidla na nového majitele

Nejdůležitějším krokem při prodeji vozidla je jeho přepis na nového majitele. Ten je v současné době poměrně jednoduchý. Není potřeba dodržet místní příslušnost úřadu a nemusí při něm být přítomny obě strany. Přepis je možné provést na dopravním odboru, bez ohledu na bydliště či sídlo prodávajícího. K převodu postačí přítomnost jedné strany (prodávajícího nebo kupujícího) – v případě, že bude mít s sebou úředně ověřenou plnou moc druhé strany. Tento proces nepodceňujte, vyhnete se problémům v budoucnu.

Společně s formulářem žádosti o zápis změny vlastníka nebo provozovatele silničního vozidla je nutné na úřadu předložit:

  • velký i malý technický průkaz
  • protokol o evidenční kontrole
  • zelenou kartu jako doklad o sjednaném povinném ručení – pomůžeme Vám sjednat nejvýhodnější pojištění.
  • kupní smlouvu
  • doklady totožnosti přítomných osob
  • případně úředně ověřenou plnou moc druhé strany

4. Zrušení povinného ručení

Posledním krokem, který musíte učinit, je zrušení pojištění prodaného vozidla. Na základě kopie technického průkazu, kde je již uveden nový majitel, zrušíte jak povinné ručení, tak havarijní pojištění. Pojištění nikdy nezanikne automaticky a nelze jej převést na jiné auto nebo nového majitele.

Za tým FLOTILA.CZ

www.flotila.cz
www.pojisteni-firmy.cz

Pojištění flotil

SJEDNAT POJIŠTĚNÍ
SJEDNAT POJIŠTĚNÍ
KALKULACE POJIŠTĚNÍ
KALKULACE POJIŠTĚNÍ
ONLINE POJIŠTĚNÍ
ONLINE KALKULACE

Proč zrovna FLOTILA.CZ?

  • Jednoduchá, rychlá, srozumitelná a individuální smlouva.
  • U povinného ručení si zvolíte limit plnění.
  • Společně nastavíme nejvýhodnější asistenční služby pro každé vozidlo.
  • Umíme pojistit pojištění ztráty hodnoty vozidla (GAP) i pro nákladní vozidla nad 3,5t.
  • Umíme pojistit všechny vozidla i zařízení vozidel včetně dalších strojních součásti vozidla.
  • V jedné smlouvě budete mít pojištěná všechna vaše vozidla včetně různých připojištění.
  • Platíte skutečně jen pojištění, žádné vedlejší poplatky.
  • Limity, rozsahy a doplňková pojištění si poskládáte ke každému vozidlu tak, jak potřebujete včetně libovolné kombinace havarijních rizik.

JAK POJIŠTĚNÍ SJEDNAT, NEBO ZÍSKAT CENOVOU NABÍDKU

Pojistit si flotilu není taková věda, ale je dobré vše v klidu probrat. Slibujeme, že vás nebudeme zbytečně zdržovat.

POVINNÉ RUČENÍ SNADNO, RYCHLE A LEVNĚ

Nejširší srovnání povinného ručení na trhu

Sjednejte si výhodný balíček POVINNÉ RUČENÍ + HAVARIJNÍ POJIŠTĚNÍ a ušetřete mnohem víc!

DirectČPAXAAllianzKOOPČSOBČPP

Proč si sjednat povinné ručení online?

Ušetříte víc, než si myslíte

  • 80 % lidí s námi ušetří
  • Průměrná roční úspora 2 300 Kč
  • Zelenou kartu do e-mailu

Jsme v tom s vámi, vše vám zůstává pod kontrolou

  • Pojištění na míru dle vašich potřeb
  • Pomůže vám získat lepší nabídku i od vaší současné pojišťovny
  • Ptáme se pouze na údaje, které jsou nutné.
  • Vaše data jsou u nás v bezpečí.
  • Vše na jednom místě.

s garancí nejnižší nabídky

  • Pokud naleznete výhodnější nabídku, tak vám ji dorovnáme
  • Nejaktuálnější nabídky přímo od pojišťoven
  • Akční slevy a speciální online akce jen u nás
  • Právní servis po nehodě zdarma

Asociace silničních a odtahových služeb

Asociace silničních a odtahových služeb odeslala otevřený dopis asistenčním společnostem ve kterém upozorňuje na problematiku rostoucích nákladů. Zvláště v mimopracovní době nechtějí odtahové služby zajišťovat nepřetržité pohotovostní služby a čekat na výzvu asistenční služby k výjezdu. Bez pohotovostních služeb se čekání motoristy na pomoc u nepojízdného vozu může značně protáhnout.

Na českých silnicích se schyluje k problému, který pocítí především ženy za volantem: pokud přestane fungovat automobil jako dopravní prostředek, hrozí jim dlouhé čekání na pomoc v nouzi. Vozidla odtahových služeb nejezdí na dobré slovo, ale potřebují naftu jako palivo. Další náklady na mzdu zaměstnance odtahové služby se promítají do cen na kilometr, za které jede vozidlo odtahové služby na pomoc motoristovi v nouzi.

Nové ceníky, které dostaly odtahové služby od asistenčních společností letos v létě, ale nepokryjí skutečné náklady na ujetý kilometr. Vozidlům odtahových služeb se tak výjezd podle ceníku asistenčních společností nevyplatí. A tak profesní sdružení odtahových služeb sepsalo otevřený dopis pro asistenční společnosti.